Starfax
Autoryzowany Centrum Serwisowe
Projektorów Multimedialnych

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę.

Zrozumiałem
  

1. ZGŁOŚ NAPRAWĘ

Zlecenie naprawy można zgłosić telefonicznie lub za pomocą naszego formularza internetowego, który znajduje się pod tym linkiem [ZGŁOŚ NAPRAWĘ]

To bardzo proste!! Wystarczy, że wypełnisz formularz, a niebawem zgłosi się do Ciebie Twój Opiekun Serwisowy, by pokierować Cię dalej. 

  

2. WYŚLIJ PACZKĘ LUB PRZYWIEŹ PROJEKTOR

Projektor możesz dostarczyć na dwa sposoby: osobiście lub za pomocą kuriera. 

Nasz serwis funkcjonuje w systemie Door 2 Door, co oznacza, że możemy zamówić dla Ciebie kuriera, który odbierze od Ciebie urządzenie. 

Jeśli zdecydujesz się wysłać projektor kurierem, zabezpiecz dokładnie paczkę tak by sprzęt nie uległ uszkodzeniu podczas transportu. Zależy nam na tym, by projektor dotarł bez uszkodzeń mechanicznych.

Twój opiekun serwisowy wyśle Ci zlecenie odbioru sprzętu przez kuriera. Bądź gotowy!

 

  

3. POCZEKAJ NA ODPOWIEDŹ SERWISU

Jesteśmy z Tobą w stałym kontakcie. Jak tylko projektor dotrze do serwisu wyślemy informację o tym fakcie. Otrzymasz również dokument potwierdzający przyjęcie zlecenia serwisowego. 

Nasi technicy po otrzymaniu projektora przystąpią do diagnostyki sprzętowej, które mają na celu zlokalizowanie usterki projektora. Po testach wyślemy Ci informację o kosztach naprawy.

Nigdy nie podejmujemy decyzji za Ciebie.

Diagnostyka jest czynnością, którą wykonujemy za darmo. Jeśli nie wyrazisz zgody na naprawę, odsyłamy projektor bez jakichkolwiek kosztów serwisowych. Jedyne koszty jakie ponosisz to koszty transportu. 

Po akceptacji kosztów technicy przystępują do naprawy; zamawiają niezbędne części. O przybliżonym terminie zakończenia zlecenia poinformujemy Cię.

 

4. GOTOWE!!!

Jeśli naprawa została zakończona, technicy wykonują ostatnie testy sprawności projektora. Po tej czynności poinformujemy Ciebie o zakończonym zleceniu. Rzutnik będzie czekał na odbiór, lub zlecimy wysyłkę kurierem.

 

  

Pomoc na miejscu? Nie ma problemu

Jeśli chcesz, by nasi technicy sprawdzili Twój sprzęt u Ciebie w domu lub firmie. Zadzwoń lub napisz.

 

  

WSPÓŁPRACA

Jesteśmy najlepsi w swojej branż. Nieliczne certyfikaty potwierdzają nasze umiejętności. Jednak to ilość firm i serwisów z całej Polski współpracujących z nami jest potwierdzeniem tego, że praca z firmą Starfax przynosi wymierne korzyści. 

Jeśli jesteś serwisem sprzętu elektronicznego i potrzebujesz wsparcia skontaktuj się z nami. Z pewnością Ci pomożemy.

Jeśli prowadzisz sklep lub salon sprzętu multimedialnego, a Twoi klienci chcą byś zapewnił im wsparcie techniczne, znajdziesz je tutaj.

Zapraszamy do współpracy!

 

 

 

Zadzwoń i dowiedz się więcej
22 839 48 49

 

 

Oferujemy wsparcie serwisowe zarówno dla serwisów partnerskich jak i klientów biznesowych i indywidulanych.

O nas

Firma Starfax istnieje od roku 1988r. W ciągu 25 lat naszej działalności firma Starfax rozwinęła się do rozmiarów pozwalających sprostać wymaganiom zarówno  klienta indywidualnego jak i wielkich korporacji.

Więcej...

Kontakt

Starfax sp.j.

ul. Mickiewicza 25
01-551 Warszawa Polska
tel.: +48 22 839 48 49,
email: biuro@starfax.waw.pl   

Bądź na bieżąco

Dołącz do nas, podziel się swoimi uwagami.